diumenge, 30 de març del 2008

Snif, snif

Doncs sí, se m'ha acabat la bona vida. Ara que el Mohawk ha tornat a enfilar-se per les parets, se m'han acabat les excursionetes per explicar. I precisament ara, que m'acaben de regalar un fantàstic llibre de rutes pels racons més interessants de Catalunya! Oohh.

Què hi posaré a partir d'ara al meu blog? Hauré d'esperar a que passi alguna cosa interessant a l'institut, tot i que per ara, el més apassionant que faré serà rebre a tres o quatre mares que volen comentar les notes dels seus fillets...I que duri, perquè no tinc ganes de tenir problemes amb els meus noiets, que només amb preparar les classes ja hi tinc prou feina!!

3 comentaris:

Gatsaule ha dit...

Doncs ahir vaig fer tot el possible perquè es tornes a lesionar el dit, anant-lo picant en vies dures, però no me'n vaig sortir !

Ho sento....

Mohawk ha dit...

Que cosnti que avui no puc anar al rocòdrom perquè em fa una mica de mal el dit... això és culpa del Gatsaule!!

Ja et vaig dir que si tenies ganes podíem seguir fent excursionetes.

(K)

Jortx ha dit...

Al pas que va de seguida es quedarà sense Gallifantes... No pateixis ;)