divendres, 14 de setembre del 2007

Això és una mer...

No, no em refereixo a l'institut, que de moment va força bé, sinó al blog, que no sé què li passa, però no hi ha manera que es vegin les fotos del meu "diccionari". Si algú em sap dir per què les imatges es veuen bé quan les penjo i després, al cap d'un o dos dies, i sense que hi hagi fet res més, de sobte desapareixen, em farà un favor, perquè jo no hi entenc res de res!!
Ho sento, però aquestes fotos les he posat quatre vegades i ja en tinc prou, així que si no les heu vist, per ara us quedareu sense veure-les...

2 comentaris:

Jortx ha dit...

Tot sovint blogger fa fàstic amb mides de lletres, negretes i fins i tot les fotos...

Jo no et volia dir que no les veia perquè a l'última edició ja ho vaig dir jo i no volia ser pesaaaao!

Potser canviant el nom de la foto orginal cola.... qui sap!?

Selene ha dit...

Això de canviar el nom a les fotos també m'ho ha proposat el Mohawk. Ja ho provaré, però en un altre moment, que ara ja tinc prou feina amb l'inici de curs.

El que no entenc és que durant un dia i mig les fotos es van veure bé i després, de sobte, van desaparèixer!! I he mirat la primera edició d'aquest II volum i allà algunes fotos també han desaparegut, però la majoria encara es veuen (per ara...).

Si els que hi entenen no em saben dir què li passa, doncs què he de saber jo, que no hi entenc?

Per cert, quina enveja de vacances! Mira que a mi el psicobloc aquest no m'interessa gens, però veient les teves fotos m'anaven creixent les dentetes!!