dijous, 14 de setembre del 2006

Doncs sembla que ja ha començat el curs...

Portem dos dies de classe i ja he vist les cares a la majoria dels meus nous alumnes (em falta conèixer un grup, però demà els veuré). De moment la cosa pinta força bé, clar que són els primers dies i aquestes coses no es poden saber fins que han passat un parell de setmanes, quan els nanos ja et coneixen i tenen més confiança per ser ells mateixos.
Per ara no tinc anècdotes per explicar, perquè no ha passat gran cosa. El més destacat d'avui ha estat quan de poc mossego una noieta perquè acabava de dir-los que no escrivissin res en el full que els he donat, perquè me l'havien de tornar, i endevineu què ha estat el primer que ha fet ella? Doncs sí, és clar, posar el seu nom i cognom i la data! Buf, de vegades tinc la sensació que parlo, però la meva veu no surt de la meva boca...

4 comentaris:

Mohawk ha dit...

Us heu passat tant de temps recordant-nos que no ens hem de descuidar mai el nom, que ara ja ho tenim programat i full que veiem, full que posem el nom. A mi m'ha passat últimament amb una cosa anomenada hipoteca...no parava de posar el meu nom i signar a tots els papers que veia ;)

Gatsaule ha dit...

He estat fent una enquesta entre professionals i alumnes del sector, i gairbé tothom pensa que si es fa amb respecte, no hi ha d'haver cap problema per explicar anècdotes...

Així que ja ho saps, tu mateixa !

Els lectors les esperem, però...

Mohawk ha dit...

Això, això, explica anecdotes!!!

Selene ha dit...

Ok, tindré en compte les vostres observacions, però no prometo res...:-p