divendres, 4 de setembre del 2009

I ja en van tres!!

Tal dia com avui, el 4 de setembre de 2006 naixia sense grans pretencions el "Blog d'una selenita". Tres anys i 170 escrits més tard, el blog segueix funcionant i formant part de la meva vida: ja no sé anar d'excursió a la muntanya sense anar pensant com explicaré l'itinerari recorregut als meus lectors i quines imatges podrien ser més interessants per ensenyar-los.

Encara que el blog l'escrit bàsicament per a mi mateixa, per ser una mena de diari personal on posar les experiències viscudes, les idees que em passen pel cap i, de tant en tant, per tenir un lloc on desfogar-me quan les coses no funcionen tan bé com voldria, he de confessar que em fa molta il·lusió saber que tinc un grupet reduït de lectors habituals que, malgrat que solen ser força silenciosos (sort que el comptador de visites els delata), sense ells probablement el blog avui no celebraria el seu tercer aniversari.

Gràcies a tots per passar per aquí de tant en tant i fins aviat!


7 comentaris:

Anònim ha dit...

feliçitats!!!

Gatsaule ha dit...

Ja fa tres anys? Jo et feia més jove.., vull dir que com passa el temps! Encara recordo els inicis...

Enhorabona per tenir la paciència d'anar-nos explicant les teves peripècies!

Mohawk ha dit...

Clar!, com que no poses sika :P :P

Una abraçada!

Lacasadeel ha dit...

Sempre anima veure una frase al blog, encara que sigui només per dir "llegit", més que no pas el comptador
És un bon passatemps que a més obliga a escriure, una activitat en desús

Selene ha dit...

Jo també prefereixo els comentaris, però sembla que els meus lectors són tímids i prefereixen llegir en silenci i no dir res. Què hi farem, seguirem escrivint i mirant de tant en tant el comptador, a veure què s'explica...

mchesa ha dit...

Hola Selene,
felicitats pel blog i per compartir amb tots nosaltres les teves experiències i aventures.
una abraçada!

respecte als comentaris, hi ha molt lurker pel món!

Selene ha dit...

Hola, Gatta! Gràcies!

Ostres, no sabia que hi hagués un nom per anomenar les persones que observen silenciosament!! Quina gràcia, me l'apunto: lurker.