dissabte, 24 de febrer del 2007

Felicitats!!

Ja m'imagino que per alguns de vosaltres això no voldrà dir res, però a mi em fa molta il·lusió: el meu blog ha tingut ja 200 visites!!! :-D





Val, d'acord, ja sé que una quarta part són meves i que la meitat de la resta són del Mohawk, que de vegades s'ho mira més per compromís que per ganes, però de totes maneres, són 200 visites!!

Potser no és gran cosa, però és suficient perquè m'animi a seguir escrivint de tant en tant... :-)

I gràcies a vosaltres per llegir-lo!

5 comentaris:

Gatsaule ha dit...

Enhorabona per la xifra, però crec que el publicitessis una mica les visites se't dispararien. A mi m'agrada molt d'entrar-hi !

Jortx ha dit...

Eiiii Selene!

Que jo no dic mai res però que també hi trec bastant el cap per aquí... encara que porti els pantalons on no toca :P

Selene ha dit...

Afortunadament la intel·ligència de cada un es veu en altres coses, a part de l'alçada en què porti els pantalons... ;-)

Avui tenia un alumne que portava els pantalons tan amples, que no podia ni caminar, perquè li queien quan intentava fer una passa. Després m'ha dit que és que s'ha oblidat de posar-se el cinturó al matí...no sé si creure-me'l... :-p

Selene ha dit...

Ui, aquí el meu informàtic particular em diu que les 200 visites no són del blog, sinó del meu perfil!! Això vol dir que tinc forces més visites? :-O

Ups, quina responsabilitat...ara m'hi hauré de mirar més a l'hora d'escriure alguna cosa... ;-)

Que guai!! :-D

Anònim ha dit...

Felicitats per les 200 visites.
Als escaladors també ens interessa el tema educatiu.

Salut!