divendres, 7 d’octubre del 2011

Una petita suggerència

Avui tinc ganes de canviar totalment de temàtica, així que parlaré d'una de les meves més recents aficions. Com que la feina cada dia m'estressa més (ens rebaixen el sou, ens posen més hores de treball, ens omplen amb munts de burocràcia inútil, ara amenacen amb treure'ns la paga de Nadal...) fa uns mesos vaig decidir llençar-me a la beguda, però ja que ho feia, almenys volia fer-ho bé, així que em vaig comprar una senzilla coctelera, un llibre amb 1001 còctels diferents per fer i unes quantes ampolles d'alcohols diversos per anar fent experiments.

Després d'haver-ne provat més o menys una vintena de diferents, he descobert que n'hi ha de molt interessants i d'altres que potser no ho són tant, uns criden l'atenció pel seu color i altres pel seu gust refrescant. De tots ells, n'hi ha un que, sense tenir res d'extraordinari, ha triomfat molt les diverses vegades que l'he fet (amb els amics i també amb la família), perquè té un color molt atractiu i, malgrat el que pugui semblar a simple vista, gairebé no porta alcohol, amb la qual cosa resulta molt suau i agradable de beure. Us en passo la recepta, per si algú s'anima a provar-lo. Segur que no us decebrà:

- Blue Tropic
- Licor de préssec
- Clara d'ou
- Gasosa
- Gel

S'ha de posar a la coctelera el licor de préssec, el Blue Tropic i la clara d'ou i sacsejar-ho tot. Després posar-ho en una copa amb gel i acabar d'omplir-la amb la gasosa. El resultat és aquest:

Que vagi de gust!