dijous, 11 de setembre del 2008

Per molts anys!!!!

Ostres, entre reunió i reunió m'ha passat per alt l'aniversari d'un bon amic: el meu estimat blog! El dia 4 de setembre va celebrar el seu segon aniversari, així que MOLTES FELICITATS!!

Des que ell va entrar a la meva vida, ara fa un parell d'anys, les coses no han tornat a ser el mateix. No deixo de pensar en ell, sobretot quan surto d'excursió a la muntanya (tot i que últimament hi vaig poc) o vaig de vacances a algun lloc (no gaire lluny de casa, que l'economia familiar no ens permet fer gaire més). A les sortides sempre m'acompanya la meva petita càmera fotogràfica i mentre camino i contemplo el paisatge el meu subconscient va redactant el text del que serà el meu proper post.

Aquests dies ens hem vist poc, primer perquè no passen coses prou interessants com per ser explicades aquí, i segon perquè amb la preparació del curs nou no tinc massa temps lliure. Però això no vol dir que no hi pensi ni que no tingui ganes d'estar amb ell.

A veure si aquests quatre dies de festa aconsegueixo convèncer el Mohawk perquè em porti a passejar per la muntanya, tot i que no ho acabo de tenir clar, perquè diuen que potser plourà una mica aquests dies. Ja veurem...

6 comentaris:

Mohawk ha dit...

Moltes felicitats (entonat), moltes felicitats....!!!

Ja fa dos anys :P

Gatsaule ha dit...

Per molts més anys et pugui anar llegint, és un bon contrapunt !

Selene ha dit...

GRÀCIES!!!

:-D

Jortx ha dit...

Que puguis seguir "rajant" d'alumnes rebels i de pagesos terratinents durant molts anys més =P

mchesa ha dit...

Moltes felicitats! Fa temps que segueixo el teu blog!!! una abraçada!!!

Anònim ha dit...

coi com passa el temps!je,je,je