diumenge, 21 de setembre del 2008

Primera setmana...

Doncs sí, hem sobreviscut a la primera setmana de curs sense gaires dificultats. Aquest any, he passat de ser tutora de 22 noiets a ser-ho de 25, pràcticament els mateixos del curs passat, però ara un curs més grans. Estan ja a quart d'ESO, moment decisiu, que els permetrà sortir de l'institut amb un títol sota el braç o bé amb les mans ben buides (excepte els qui li agafen més el gustet, que a aquests els agrada tant que fins i tot repeteixen!).

A part de la tutoria i la llengua catalana de 4t, ara mateix tinc un grupet de 3r, que ja coneixia dels curs passat, quan feien 2n, tot i que llavors els feia socials i ara intentaré que aprenguin alguna cosa nova sobre la llengua (encara que no estic gaire segura d'aconseguir-ho...).

També m'han endossat un variable a 4t curs (bé, no, una alternativa a la religió, que ve a ser el mateix), on tinc majoritàriament els mateixos noiets que veig a classe i a tutoria. He decidit aprofitar la feina del meu partner i intentar fer amb ells una assignatura sobre processadors de textos, perquè molt d'ordinador i de mails i messengers i hotmails i tal, però no tenen ni idea de com posar un interlineat d'un espai i mig entre línia i línia. És la primera vegada que faig classes d'informàtica, així que ja veurem com sortirà...

Però sens dubte el més curiós d'aquest curs serà la literatura de batxillerat, perquè hi tinc quatre alumnes, QUATRE, i dos ja els conec del curs passat (d'aquests que els va agradar tant el curs que han decidit tornar-lo a fer...), un dels quals ja comença a dir que si deixa els estudis, que si no els deixa...Total, que ja em veig fent classe a final de curs amb només dues alumnes!! Una experiència com a mínim curiosa...

De moment no tinc res més a comentar. Sé que hi ha alguns alumnes d'altres cursos que ja han començat a acumular faltes de disciplina des del primer dia, però en el meu cas, aquesta primera setmana ha anat d'allò més bé. De fet, mai havia començat tan bé un curs! Veurem quan dura...tot i que em temo que serà poc...



2 comentaris:

Gatsaule ha dit...

Quatre alumnes a la classe ? Buf, quina responsabilitat. Però ara tens una bona oportunitat per intentar que tots cinc us ho passeu bé a classe ! Vulguin o no, s'hauran d'implicar.

A veure com continua el curs, que no et passi com a alguns escaladors que comencen forts i després fan figa !

Selene ha dit...

Avui m'ha aparegut una alumna nova a batxillerat, així que ara ja són cinc! El curs passat eren vuit i ens vam divertir molt, espero que aquest any ho poguem repetir!!

:-D