divendres, 19 d’octubre del 2007

Embolica que fa fort!

Seguint amb la temàtica d'ahir, avui, com que tinc dues horetes diguem-ne lliures per dedicar-me a la tutoria, m'he entretingut omplint fulls de faltes de disciplina. Primer li he dedicat una estona al noiet aquell desconegut que va entrar a la meva aula sense permís encara no sé per què i després no se'n volia anar. He considerat que el fet era una falta de respecte força greu cap a la meva persona, així que, tractant-se d'una falta greu, quan l'he acabat d'escriure. l'he portat ràpidament a la cap d'estudis. Allà m'he assabentat que el noiet en qüestió té un expedient en procés d'elaboració per acumulació de faltes, així que no venia ja d'una més.

Però el millor ha passat després, aproximadament una hora i mitja més tard. M'he trobat altra vegada amb la cap d'estudis i ella m'ha comentat que a aquest element avui l'hi han posat una altra falta de disciplina, però al costat d'aquesta la meva queda força en ridícul: resulta que a mitja classe, s'ha aixecat i s'ha abaixat els pantalons, deixant entreveure al personal bona part de la seva anatomia, ja que anava sense roba interior. Segons ell, no se'ls ha abaixat, sinó que li han caigut sols, amb la mala sort que ho han anat a fer precisament el dia que anava sense calçotets! Mira tu quina mala sort, oi? La profe que ha presenciat tota l'escena i que és, òbviament, la que ha omplert el corresponent full de falta de disciplina amb tot detall, diuen les males llengües que és de l'Opus Dei, així que ja us podeu imaginar l'escena! Ara ja ha quedat clar que aquest noiet passarà uns dies de "vacances" a casa seva, el que encara no sé és quants dies seran.

A part d'això, he omplert un altre full de falta per la noieta de 3r que ahir m'amenaçava que a ella no li vacilés. Abans de donar la falta, però, he preferit parlar amb ella i intentar aclarir les coses. La conversa ha anat molt bé, així que li he dit que de moment la falta me la guardaria per mi, però que si la seva actitud no canviava, la donaria a la cap d'estudis, perquè també considero que és una falta greu. Ara falta veure com anirà la classe següent...

4 comentaris:

Gatsaule ha dit...

Recorda que la paciència és una arma molt poderosa, així que paciència, que sembla que la cosa va millorant !

El millor de tenir un mal dia, és que l'endemà difícilment pot ser pitjor....

Selene ha dit...

Buf, no sé jo...

Ara ja sé que la sentència del noiet de 2n són quinze dies a caseta, que per ell seran unes minivacances, però sens dubte per als seus professors també.

Avui hem fet una primera valoració de com va el curs, el que en diem la preavaluació. En podria parlar una mica més, però ara mateix estic ocupada omplint els butlletins que els he d'entregar demà als nanos, així que si de cas ho deixo per un altre moment...

Anònim ha dit...

Jo només dic que al meu any de mestre de nens, l'experiencia de donar un vot de confiança durava només una setmana...En dues setmanes ja s'obliden del pacte i a sobre van dient que si els tens mania, i ximpleries d'aquestes

Selene ha dit...

Amb aquesta noieta sembla que el vot de confiança funciona, perquè en el fons ella no és mala persona, però té un "pronto" que no pot evitar.
Amb altres queda clar que no serveix de res donar-los una oportunitat, perquè ells no tenen mai la culpa de res i sempre som nosaltres que els tenim mania.
Però espero no arribar a la màscara de hockey i el bat de beisbol!! Ara que a vegades no serà per falta de ganes...