dimecres, 9 de gener del 2008

El final d'una història...

Doncs sí, almenys de moment, ja em puc anar acomiadant de la meva esperada Nintendo DS.

Cansats d'esperar que arribés a l'adreça que, segons sembla, continua sent inexistent, avui el meu partner ha decidit fer l'enèssim intent de contactar amb el servei d'atenció al client dels grans magatzems on va encarregar la videoconsola. Després de gairebé deu minuts esperant (ai, la factura del telèfon!!), ha respòs un dels operadors i ens ha informat de la situació: resulta que la companyia de missatgeria, després d'un mes de tenir el paquetet allà mort de fàstic, de totes les opcions possibles que podia haver escollit (trucar a casa per demanar una altra adreça o bé donar-nos indicacions sobre on el podíem anar a buscar nosaltres mateixos, etc.) ha decidit retornar-lo als magatzems!!!! I tan amples, tu!

Fastiguejat ja amb la historieta, el Mohawk ha decidit deixar-ho córrer i demanar que li retornin els diners, perquè això sembla una presa de pèl. Ara es tracta de trobar la consola en alguna altra banda, però és una gesta que ara mateix sembla impossible d'aconseguir, perquè es veu que la Nintendo DS (igual que la Wii) ha estat un dels regals estrella dels Reis d'aquest any i està esgotada per tot arreu.

Dit d'una altra manera, que m'he quedat amb un pam de nas, amb una preciosa funda per NDSLite i una col·lecció de jocs que de moment es quedaran aquí plantats, perquè els falta l'element principal: la consola!! Tinc l'esperança que, encara que sigui tard, d'aquí uns dies n'hi torni a haver a la venta i en poguem aconseguir alguna. A veure si hi ha sort...

:'-(


7 comentaris:

Mohawk ha dit...

Estoy trabajando en ello! Es farà el que es pugui :'(

Gatsaule ha dit...

Heu pensat en la possibilitat de comprar-la a Andorra ? Diria que en tenen, i més barates ! Aprofitant alguna excursioneta....

Selene ha dit...

Buf, Andorra en plena temporada d'esquí!!! Em sembla que seguirem buscant per aquí...

tinkpor ha dit...

Quina ràbia, quan vaig parlar amb el teu maromo encara no havia fet l'última trucada a aquest centre comercial.

Jo desprès de buscar-la vaig trobar un d'aquells amics, que te un amic, que te un amic que anava a Canaries i me la van portar d'allà. Si m'arribo a enterar abans et demano una.

Anònim ha dit...

Ei!!! que jo si vols, de mentres, et deixo la meva jejeje així ens vens a veure per casa ;)
Es questio d'anar mirant, al mediamarkt feia temps que estava esgotada però en canvi a l'Alcampo n'estava ple!! mireu-vos-ho allà... però vaja en questió d'uns dies ja n'hi tornarà a haver per tot arreu!! és només pasciencia... jejeje
Un petoneeeeeet

Selene ha dit...

Gràcies per l'oferiment, però prefereixo tenir-ne una per mi i poder així estrenar la bonica funda que em vas regalar! :-*

Anònim ha dit...

Jo és que no he aconseguit prou confiança per comprar per internet, de moment només bitllets d'avió i perqquè no hi ha hagut cap altra alternativa "real"; suposo que és pel fet de rebre les trucades de tanta gent dient que tenen una comanda que no arriba i no poden anular el pagament o similar; defecte professional però igualment des que vaig començar a treballar que no he tornat a treure diners d'un caixer que pertanyi a un centre comercial, no sabeu l'ús exagerat que se'n fa ni cada quant temps passen a revisar-lo!