dilluns, 2 de març del 2009

No només els estudiants s'equivoquen...

Fa uns dies ens va arribar un mail a l'institut que em va deixar tan sorpresa que no vaig saber si riure o plorar. Era de no sé qui de la Generalitat, secció Educació, encarregat de les proves de selectivitat o alguna cosa així.

El correu deia que en un dels llibres que estàvem treballant a literatura, a batxillerat, una antologia poètica de Vicent Andrés Estellés, en l'edició que es va fer el curs passat, la primera, hi havia alguns errors en els poemes, versos canviats de lloc o fragments misteriosament desapareguts. El cas és que ens avisaven que havia sortit una segona edició corregida i que, òbviament, a les proves de selectivitat es tindria en compte aquesta segona edició, que és "la bona".

El millor del cas és que ho diuen ara, quan ja estem a mig curs i se suposa que els nanos, potser, ja hauran comprat els llibres, i quan el curs passat ja el vam estar treballant amb els alumnes que tenia llavors!

Si la cosa no m'hagués sorprès prou, encara em faltava descobrir un detallet que em va passar per alt al primer cop d'ull, però em va al·lucinar quan ho vaig llegir per segona vegada per comprovar que ho havia entès bé. Resulta que ara, fins i tot, han decidit rebatejar l'autor de l'antologia, ja que, segons el mail, el poeta que estudiem es diu Josep Vicent Estellés!!


Bufa! I després ens diuen a nosaltres que fem la feina mal feta!!

1 comentari:

Gatsaule ha dit...

"No puc dir el teu nom, o el dic negligentment..."

Veus, el mateix poeta ja ho havia predit!